Beste klant, wij willen u graag informeren dat we de authenticiteit van de product beoordelingen niet kunnen waarborgen. Dit komt vooral omdat wij niet in staat zijn om elk beoordeling te controleren die geplaatst wordt op de webshop. Wij willen het graag zo houden dat iedereen die onze webshop bezoekt een beoordeling kan achterlaten over zijn ervaring met artikelen uit ons assortiment, het nadeel hiervan is dat de kans bestaat dat meerdere beoordelingen niet authentiek / passend zullen zijn. Onze excuses voor het ongemak. 

 

Hoe gaan wij om met beoordelingen

Positieve reviews worden direct geplaatst. Negatieve reviews worden eerst intern beoordeeld. Daarna wordt contact opgenomen met de schrijver om de ‘klacht’ te bespreken en te beproeven of dit kan worden opgelost. Zo ja, dan wordt gevraagd of de klant de review wil intrekken of aanvullen/herschrijven. Als de klacht niet kan worden opgelost, dan wordt bekeken of de schrijver terecht heeft geklaagd. Zo ja, dan wordt de review geplaatst. Zo nee, dan wordt de review niet geplaatst. Een onterechte klacht is bijvoorbeeld als geklaagd wordt over de levertijd, terwijl wel binnen de overeengekomen levertijd is geleverd.